Środa, 01 maj 2024, imieniny: Józefa, Jeremiasza, Filipa
A- A+

Archiwum do 2016 roku

OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY

2016-08-przetarg01.jpg

Nr spr IZO.271.6.2016.TM

OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY

Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych w imieniu Gminy Mstów zawiadamiam, że w wyniku badania i oceny ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na Przebudowa - modernizacja drogi w ulicach Willowa i Jurajska w miejscowości Jaskrów, gmina Mstówwybrana została oferta nr 5 złożona przez:

więcej

ZP-VII/2016 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Nr spr. IZO.271.7.2016.TM

Mstów: Modernizacja budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Mstowie oraz zakup dodatkowego wyposażenia.
Numer ogłoszenia: 156055 - 2016; data zamieszczenia: 26.07.2016
ZP-VII/2016 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

więcej

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - ROBOTY BUDOWLANE

Nr spr IZO.271.6.2016.TM

Mstów: Przebudowa - modernizacja drogi w ulicach Willowa i Jurajska w miejscowości Jaskrów, gmina Mstów
Numer ogłoszenia: 148497 - 2016; data zamieszczenia: 21.07.2016
ZP-VI/2016 Ogłoszenie O Zamówieniu - Roboty Budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

więcej

OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY

                    Mstów dnia 15.07.2016 r                                          IZO.271.4.2016

 

OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY

 

Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych w imieniu Gminy Mstów zawiadamiam, że w wyniku badania i oceny ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Remont zagospodarowania terenu wokół Urzędu Gminy Mstów” wybrana została oferta nr 7 złożona przez:

więcej

OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY

2016-07-ogloszenie-01.jpg

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Nr spr. IZO.271.5.2016.TM

Mstów: Świadczenie usługi odbierania odpadów komunalnych i zagospodarowania tych odpadów od właścicieli nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy, powstałych na terenie Gminy Mstów
Numer ogłoszenia: 102705 - 2016; data zamieszczenia: 24.06.2016


ZP-V/2016 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

 

zawarcia umowy ramowej

 

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Mstów , ul. 16 Stycznia 14, 42-244 Mstów, woj. śląskie, tel. 034 3284005, faks 034 3785558.

    Adres strony internetowej zamawiającego: www.mstow.pl
    Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi odbierania odpadów komunalnych i zagospodarowania tych odpadów od właścicieli nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy, powstałych na terenie Gminy Mstów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbierania odpadów komunalnych i zagospodarowania tych odpadów od właścicieli nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy, powstałych na terenie Gminy Mstów. Podstawowe dane związane z przedmiotem zamówienia, dotyczące Gminy Mstów: - powierzchnia gminy Mstów - 119,84 km2 - ilość mieszkańców Gminy Mstów zameldowanych na pobyt stały i czasowy na dzień 20.06.2016 roku wynosi 10838 mieszkańców; - ilość gospodarstw (punktów odbiorowych) na dzień 20.06.2016 r - 2815szt. Szczegółowy zakres prac określa opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 SIWZ..

II.1.5)


    

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

    Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7, 90.51.40.00-3, 34.92.84.80-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 10 000zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

    III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    Zamawiający uzna, że Wykonawca warunek spełnił, jeżeli wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na transport odpadów, wydane przez właściwy organ,

    III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    Zamawiający uzna, że Wykonawca warunek spełnił, jeżeli wykaże że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał lub wykonuje usługi polegające na odbieraniu odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych oraz niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne o wartości minimum brutto 400.000,00 PLN rocznie.

    III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    Zamawiający uzna, że Wykonawca warunek spełnił, jeżeli wykaże że dysponuje lub będzie dysponować w celu wykonania zamówienia samochodami specjalistycznymi i samochodem ciężarowym, spełniającymi wymagania techniczne określone przepisami ustawy prawo o ruchu drogowym oraz innymi przepisami szczególnymi, w ilości: - co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych z pojemników o pojemności 120l, 240l, 360l,1100l (śmieciarka), - co najmniej jeden pojazd przystosowany do odbierania pojemników z selektywnie zebranymi odpadami komunalnymi oraz odpadów wielkogabarytowych (samochód skrzyniowy)

    III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    Zamawiający uzna, że Wykonawca warunek spełnił, na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

    III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    Zamawiający uzna, że Wykonawca warunek spełnił jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie niższej niż 400 000,- zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

    potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
    wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
    wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
    opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

    opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    1 - Cena - 95
    2 - Termin płatności - 5

IV.2.2)


    

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony ustalają, że postanowienia umowy mogą być zmienione w przypadku gdy: a) wystąpi siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy; b) wprowadzone zostaną zmiany przez ustawodawcę w zakresie stawek podatku od towarów i usług; c) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. d) przekształcenia podmiotowego Wykonawcy. e) wywołane przyczynami zewnętrznymi, które w sposób obiektywny uzasadniają potrzebę tej zmiany, niepowodujące zachwiania równowagi ekonomicznej pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym, f) w zakresie terminu i sposobu wykonania Umowy w przypadku, gdy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania lub terminu realizacji Przedmiotu Umowy, o ile zmiana taka jest ko-rzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mstow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Mstów ul. 16 Stycznia 14, 42-244 Mstów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Mstów ul. 16 Stycznia 14, 42-244 Mstów pok. 26 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Do pobrania:

plik Specyfikacja SWIZ z załącznikami (ZIP)

Dodano 01.07.2016r

pdf Odpowiedzi na zapytania do SWIZ (PDF)

OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY

Mstów dnia 21.06.2016 r

ZP-III/2016

 

OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY

 

Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych w imieniu Gminy Mstów zawiadamiam, że w wyniku badania i oceny ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Przebudowa dróg gminnych w Małusach Wielkich - Kolonia” wybrana została oferta nr 6 złożona przez:

więcej

REMONT ZAGOSPODAROWANIA TERENU WOKÓŁ URZĘDU GMINY MSTÓW

Nr sprawy: IZO.271.4.2016

Mstów: Remont zagospodarowania terenu wokół Urzędu Gminy Mstów
Numer ogłoszenia: 82231 - 2016; data zamieszczenia: 13.06.2016
ZP-IV/2016 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

więcej