Wtorek, 19 marzec 2024, imieniny: Józefa, Bogdana
A- A+

Deklaracja dostępności cyfrowej

Deklaracja dostępności Strona internetowa Gminy Mstów

Urząd Gminy Mstów zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Strona internetowa Gminy Mstów.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Treści niedostępne

  • 1.2.3 Audiodeskrypcja lub alternatywa tekstowa dla mediów (nagranie)
  • 1.4.12 Odstępy w tekście
  • 2.4.3 Kolejność fokusu
  • 2.5.1 Gesty dotykowe

Wyłączenia

  • 1.2.2 Napisy rozszerzone (nagranie)
  • 1.2.4 Napisy rozszerzone (na żywo)
  • 1.3.3 Właściwości zmysłowe
  • 1.4.2 Kontrola odtwarzania dźwięku
  • 2.2.1 Dostosowanie czasu
  • 2.2.2 Pauza, zatrzymanie, ukrycie
  • 2.3.1 Trzy błyski lub wartości poniżej progu
  • 2.4.1 Możliwość pominięcia bloków
  • 2.4.7 Widoczny fokus
  • 2.5.3 Aktywowanie ruchem
  • 3.2.1 Po otrzymaniu fokusu
  • 3.2.2 Podczas wprowadzania danych
  • 3.2.3 Spójna nawigacja
  • 3.3.1 Identyfikacja błędu
  • 3.3.2 Etykiety lub instrukcje
  • 3.3.3 Sugestie korekty błędów
  • 3.3.4 Zapobieganie błędom (prawnym, finansowym, w danych)

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia:
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:

Deklarację sporządzono na podstawie oceny podmiotu zewnętrznego przeprowadzonej przez P.W. PROJEKT Wojciech Łoś.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Jarosław Całusiński.
  • E-mail:
  • Telefon: +48 34 3284 005

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Wójt Gminy Mstów
  • Adres: Urząd Gminy Mstów
    ul. Gminna 14
    42-244 Mstów
  • E-mail:
  • Telefon: +48 34 3284 005

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Wstecz