Czwartek, 02 maj 2024, imieniny: Zygmunta, Atanazego, Anatola
A- A+

OGŁOSZENIE / 2011-12-05

Wójt Gminy Mstów działając na mocy Zarządzenia Nr 82/2011 z dnia 25 listopada 2011 r. w sprawie przeprowadzenia konkursu na łączone stanowisko dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury w Mstowie i dyrektora Biblioteki Gminnej w Mstowie
o g ł a s z a k o n k u r s
na łączone stanowisko dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury w Mstowie i dyrektora Biblioteki Gminnej w Mstowie, który odbędzie się w dniu 30 grudnia 2011 r. o godz. 10.00 w sali Nr 40 Urzędu Gminy Mstów.

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:

1) realizacja programu działania instytucji w oparciu o przyjęte koncepcje funkcjonowania i rozwoju Gminnego Ośrodka Kultury i Biblioteki Gminnej w Mstowie.
2) zarządzanie mieniem Gminnego Ośrodka Kultury i Biblioteki Gminnej w Mstowie.
3) wykonywanie zadań jako pracodawcy wobec pracowników Gminnego Ośrodka Kultury i Biblioteki Gminnej w Mstowie w zakresie prawa pracy.
4) zarządzanie instytucjami i reprezentowanie ich na zewnątrz.
5) współpraca z innymi instytucjami kultury, placówkami oświatowymi, sportowymi, zespołami amatorskimi,
artystami i twórcami oraz mieszkańcami gminy Mstów.
6) współpraca z organami gminy Mstów.
7) współpraca z organizacjami pozarządowymi.
8) pozyskiwanie środków pozabudżetowych na cele statutowe instytucji kultury.
9) upowszechnianie i animacja kultury na terenie gminy Mstów.

Wymagania konieczne:

Do konkursu może przystąpić osoba która:
1) ukończyła studia wyższe o kierunku artystycznym, ekonomicznym, pedagogicznym lub bibliotekoznawstwo,
2) posiada minimum 5 - letni staż pracy zawodowej
3) posiada minimum 2 - letni staż pracy na stanowiskach kierowniczych w instytucjach kultury lub podobnym stanowisku.

Wymagania dodatkowe:

1) znajomość przepisów ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej oraz aktów prawnych z nią związanych,
2) znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym,
3) znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych,
4) znajomość przepisów ustawy kodeks pracy,
5) znajomość przepisów ustawy prawo zamówień publicznych,
6) bardzo dobra znajomość rynku kultury,
7) umiejętność zarządzania projektami z zakresu kultury oraz promowania prowadzonych działań,
8) odpowiedzialność, komunikatywność, zaangażowanie, kreatywność, umiejętność zarządzania zespołem,

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

1) życiorys (CV),
2) list motywacyjny,
3) kopia dowodu osobistego,
4) kopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
5) kopie dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach
6) kwestionariusz osobowy,
7) koncepcję kierowania placówkami,
8) aktualne zaświadczenie lekarskie potwierdzające warunki zdrowotne niezbędne do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym,
9) oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
10)oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
11)oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do dokonywania czynności prawnych,
12)oświadczenie kandydata „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) w celach przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora.

Wymagane dokumenty można składać w Urzędzie Gminy w Mstowie, ul. 16 Stycznia 14, 42-244 Mstów, sekretariat pokój nr 36 w zaklejonej kopercie wraz z adresem i numerem telefonu kandydata, z napisem „Konkurs na łączone stanowisko dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury w Mstowie i dyrektora Biblioteki Gminnej w Mstowie”

Termin składania ofert upływa 27 grudnia 2011 r. o godz. 9.00.
Regulamin konkursu znajduje się w Urzędzie Gminy Mstów, pokój nr 31.

Postępowanie konkursowe:
1.Oferty, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
2.Rozpatrzenie ofert pod kątem spełniania wymogów formalnych nastąpi w ciągu 5 dni po upływie terminu wyznaczonego do ich składania.
3.Kandydaci zakwalifikowani do konkursu zostaną poinformowani o jego terminie.
4.Informacja o wynikach konkursu zostanie zamieszczona na stronie internetowej Urzędu Gminy Mstów www.mstow.pl , w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Mstów.


Wójt Gminy Mstów
mgr Adam Jakubczak

Wstecz