Oficjalna strona Gminy Mstów
Poniedziałek, 11 sierpień 2025, imieniny: Klary, Zuzanny, Lecha
A- A+

Szkolenie z instrukcji kancelaryjno–archiwalnej / 2018-03-05

W dniu 20 lutego br. w siedzibie Urzędu Gminy Mstów odbyło się bezpłatne szkolenie z instrukcji kancelaryjno – archiwalnej dla pracowników Urzędu Gminy i gminnych jednostek organizacyjnych.
 

Archiwa-Panstwowe-logo

Na prośbę Sekretarza Gminy szkolenie przeprowadzili pracownicy Archiwum Państwowego w Częstochowie:

  • Pani Magdalena Wawrzkiewicz-Gajda  - Kierownik Oddziału II nadzoru archiwalnego i dokumentacji o czasowym okresie przechowywania,
  • Pan Sergiusz Czarnota - starszy archiwista.

IMG_4047

Zorganizowane szkolenie przyczyniło się do poszerzenia wiedzy pracowników w zakresie właściwego stosowania instrukcji kancelaryjno – archiwalnej i podniesienia efektywności zarządzania dokumentacją.

Informacja: Sylwia Kuban, Sekretarz Gminy Mstów

Wstecz
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookie w Twojej przeglądarce. więcej... Akceptuję