Wtorek, 23 kwiecień 2024, imieniny: Jerzego, Wojciecha
A- A+

Struktura organizacyjna Urzędu Gminy

TG-zdjecie

Wójt Gminy Mstów - mgr inż. Tomasz Gęsiarz, MBA

ur.1980 r. Absolwent Politechniki Częstochowskiej, Wydział Inżynierii i Ochrony Środowiska oraz CH Szkoła Główna Menedżerska w Warszawie (Master of Business Administration). Radny Gminy Mstów V i VI kadencji (2006-2014), a w latach 2006-2010 Wiceprzewodniczący Rady Gminy. Od 2014 r. Wójt Gminy.
Członek Zarządu Śląskiego Związku Gmin i Powiatów, członek Prezydium Konwentu Burmistrzów i Wójtów Województwa Śląskiego. Od 2010 r. Wiceprzewodniczący Rady LGD "Partnerstwo Północnej Jury" (PPJ). Wiceprezes Zarządu OZPN w Częstochowie. Dyplomowany Trener i Instruktor Sportu. Wyróżniony m.in. Statuetką "Za zasługi dla Powiatu" (2016,2022), Krzyżem Niepodległości z Gwiazdą kl.I, Złotą Odznaką Honorową ŚlZPN oraz srebrnym i brązowym medalem "Za zasługi dla pożarnictwa".
Języki: angielski, niemiecki. Rodzina: żona Małgorzata, córka Julia.

 

Wójt Gminy

Tomasz Gęsiarz

Referat Gospodarki Przestrzennej, Rolnictwa i Ochrony Środowiska Małgorzata Grabowska Zastępca Wójta
Kierownik Referatu Gospodarki Przestrzennej,
Rolnictwa i Ochrony Środowiska
Beata Wysocka Opłaty i czynsze z tytułu gospodarki nieruchomościami
Agata Jaksender-Bednarek Gospodarka nieruchomościami
Karolina Bartelak Rolnictwo
Marcin Fertacz Ochrona środowiska, Gospodarka odpadami
Magdalena Królikowska - Góra Gospodarka przestrzenna

Referat Finansowo - Księgowy

Maria Skibińska Skarbnik Gminy
Kierownik Referatu Finansowo - Księgowego
Renata Tyras Księgowość budżetowa
Agnieszka Szmidla Księgowość i płace
Beata Radecka Płatności i księgowość
- Wymiar podatków i opłat
Katarzyna Banaś Wymiar podatków i opłat
Monika Jędryka Księgowość podatkowa
Marzena Kręciwilk Wymiar i księgowość opłat za gospodarowanie odpadami
Magdalena Muś Księgowość

Referat Organizacyjny

Sylwia Kuban Sekretarz Gminy
Kierownik Referatu Organizacyjnego
Anita Matusiak Sekretariat i kancelaria
Ilona Bera Archiwizacja, Kadry, Pożytek Publiczny
Dorota Smołucha Obsługa Rady Gminy
Jarosław Całusiński Informatyk

Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych

Jarosław Łapeta

Kierownik Referatu Inwestycji i Zamówień Publicznych
Katarzyna Małolepsza Transport, drogownictwo i zezwolenia alkoholowe
Dominika Koza Inwestycje i fundusze zewnętrzne
Kinga Cichoń Zamówienia publiczne

Referat Spraw Obywatelskich

Magdalena Cieśliczka

Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego
Kierownik Referatu Spraw Obywatelskich
Martyna Juszczyk-Kubica Zastępca Kierownika USC, Dowody osobiste
Edyta Żyznowska Ewidencja ludności i działalność gospodarcza
Adam Równiak Samodzielne Stanowisko ds. Promocji, Obronności
i Zarządzania Kryzysowego
Samodzielne Stanowisko ds. oświaty


Ewa Osuchowska

Pełnomocnik Wójta ds. Profilaktyki
i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych


Sylwia Kuban

Obsługa prawna

Michał Lada
Inspektor Ochrony Danych Cezary Nowicki

Poza strukturą organizacyjną Urzędu pozostają:

  1. Gminny Ośrodek Kultury - GOK - działający jako instytucja kultury,
  2. Biblioteka Gminna w Mstowie - działająca jako instytucja kultury,
  3. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - GOPS - działający jako jednostka budżetowa,
  4. Wyszczególnione poniżej szkoły i przedszkola działające jako jednostki budżetowe:
    • Szkoła Podstawowa w Brzyszowie
    • Szkoła Podstawowa w Krasicach
    • Szkoła Podstawowa w Mokrzeszy
    • Szkoła Podstawowa we Mstowie
    • Zespół Szkolno - Przedszkolny w Jaskrowie
    • Zespół Szkolno - Przedszkolny w Małusach Wielkich
    • Zespół Szkolno - Przedszkolny w Zawadzie
    • Publiczne Przedszkole we Mstowie
    • Publiczne Przedszkole w Siedlcu
  5. Zakład Gospodarki Komunalnej Gminy Mstów - działający jako jednostka budżetowa

W celu właściwego przekazu informacji oraz zawiadamiania mieszkańców o zasadach pracy Urzędu, w siedzibie Urzędu Gminy znajdują się:

  • tablica ogłoszeń urzędowych,
  • tablica informująca o godzinach pracy Urzędu oraz dniach przyjęć interesantów przez Wójta w sprawach skarg i wniosków,
  • tablica informująca o rozmieszczeniu stanowisk pracy w Urzędzie oraz tabliczki na drzwiach lokali biurowych wyszczególniające imię i nazwisko pracownika, stanowisko służbowe, skrócony zakres spraw załatwianych i osobę zastępującą w razie nieobecności pracownika,
  • tablice informacyjne dla interesantów określające tryb, zasady postępowania, niezbędne dokumenty, terminy i opłaty przy załatwianiu ważniejszych spraw w Urzędzie.
Wstecz